Új vélemény írásához kattintson ide…
B. Erika, 2016.06.22.
Lányommal évekig jártunk különböző fejlesztésekre, kisebb kihagyásokkal születése óta, mivel koraszülött baba volt. Figyelemzavar, mozgáskoordinációs problémák, és az iskolában a pedagógusok által jelzett – és általam is észrevett – tanulási nehézséggel kerestem fel Ágit, második osztály elején.
Már a felmérés során észrevettem, és az első pár órán is igazolódott, hogy „szakember” és szakember között is mekkora különbség van. Fél év alatt látványosan javult a gyerek memóriája, hihetetlen könnyedén tanulja a verseket. Az olvasás, mely első osztályban komoly kihívásnak mutatkozott észrevétlenül vált folyamatossá, szövegértése jelentős mértékben javult. Mindezek mellett megtanulta, hogy a társaival toleráns legyen. Ami számomra nagyon pozitív változás, hogy azok a dolgok, melyek 5-6 évesen nem érdekelték, már lekötik. Képes végighallgatni egy mesét, végigjátszani egy társast, melyekhez eddig nem volt türelme, így most tudjuk a kihagyott éveket pótolni.
Nagyon szimpatikus volt, hogy Ágival partnerként tudtuk végig „tanulni” a második osztályt. Ha valami nehezen ment az iskolában, bármilyen matematikai összefüggés vagy fogalom, és otthon nem tudtam úgy szemléltetni és magyarázni, hogy a gyerek megértse, valahogy Áginak még ezt is sikerült elérnie.
Látva az eddig elért eredményeket, bízom abban, hogy a következő tanévben a fennmaradó hiányosságokat is sikerül pótolni, illetve a megszerzett kompetenciákat mélyíteni, ezért feltétlenül folytatjuk amit elkezdtünk.
Nem győzöm elégszer elmondani, hogy mennyire hálásak vagyunk mindenért! Köszönjük!
-*-
Lilja Sigurðardóttir, 2015.12.07.
I had the privilege to observe Agi at her Basic Therapy training last spring. To say the least these hours had a deep and lasting impact on me.
First of all the method is remarkable and goes in line with existing theories that every single person has a well of potential within them and all training worth-wile is about triggering this potential. Accessing and triggering certain phases of development with movement makes such sense in its simplicity.
I see a huge potential for the Basic Therapy method in schools all over the world as long as the method goes in hand with teachers like Agi. She was just fantastic with the kids, very professional and kept the program going with an air of self-assertness that ensured the children but at the same time with such kindness and respect for each and every ones individual needs.
To add to it she was fun and the children obviously enjoyed how she set the program up.
I am very excited to learn more about Basic Therapy and would grab to opportunity to see Agi at work again. I have the dream to see this method in Iceland.
-*-
Herskovits Judit, 2015.11.23.
Rozi (12) az a fajta kislány volt, aki kicsit ügyetlen, figyelmetlen, elbotlik a saját lábában, elejt dolgokat. Az iskolában ez abban mutatkozott meg, hogy az általa lelkesen és alaposan megtanult dolgok is mindig ,csak’ négyesek lettek. Ez őt rettenetesen zavarta. Kimaradtak feladatok, elfelejtett befejezni dolgokat és más figyelmetlenségi problémák miatt sosem volt elégedett magával.
Tavaly év elején kezdtük az „Ági tornát”. Az eredmény meglepően hamar mutatkozott. Hetente kétszer jártunk fél évig, azóta egyszer egy héten. Rozi sokkal kiegyensúlyozottabb lett, amit megtanul, tudja is, sőt meg tudja mutatni, mit tud! Memoritert, verseket könnyéden tanul.
Sokat segített, nem tervezzük abbahagyni:-)))
-*-
Váry Viktória, 2015.11.09.
Tavaly februárban ajánlás alapján jutottunk el az akkor 10 éves olvasási és tanulási nehézségekkel küszködő, bátortalan lányommal az Ágihoz.
Három hónap alatt – az év végére – az Áginál heti kétszer végzett figyelem- és memóriafejlesztő torna hatására a kislányom teljesen kinyílt, sokkal gyorsabbá és hatékonyabbá vált a tanulása, lelkesen elkezdett regényeket olvasni és az önértékelése teljesen helyreállt.
-*-